00,53

Tjoo!
Jag tror inte de här kommer bli ett långt inlägg. Jag vet inte om jag kommer orka skriva så långt så de blir som de blir. Aja idag är de cup eftersom klockan är över tolv. Men iaf ska sova hos hellan, Asso jag är  hos hellan nu. Vi har kollat på film. Vi kollade på grease. Även fast vi har sett den mera gånger så ¨kollade vi ändå.
Nu sitter vi båda vid datan och skriver.
imorron/idag vet jag inte inte vad jag ska göra förutom att jag ska spela cup men får se vad jag hittar på för något!.
Men nu tror jaag ja inte orkar skriva mer. Men de blev iallafall ett inlägg:P
Älskar dig pojkvän!<3
Pusshej! Godnatt alla sötnosar!<3

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Jag har blivit framröstad som en av tre finalister i en tävling. Rösta gärna på mig i det här inlägget http://estersview.blogg.se/2010/february/de-tre-finalisterna.html#comment Jag är nummer två! :)

KRAM

2010-02-14 @ 17:23:03
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0