10/1

Hejsan, förlåt att jag inte har skrivit på länge. Har inte hunnit men jag ska försöka bättra mej.
Igår spelade vi innebandy match mot Täby, vi vann med 3-1 :) Efter de åkte jag och Emma O till Hovet. Först åt vi på donken och efter de kollade vi på Djurgården-Timrå, Djurgården vann me 4-2. Det var två skit konstiga gubbar som klaga på domarn och skrek fula saker hela tiden och så såg dom ju ut som dom gjorde.. hähä. Sen efter matchen så åkte vi hem till Emma O, då åt vi middag först, fläskfilé me klyftpotatis, efter de så kollade vi på tv och hade lite skojskoj ;) Vi somnade runt kvart i tolv. Vi var sjuuukt trötta efter hockeymatchen asso. Vi vaknade för typ en halvtimme sen, nu ska vi äta frukost och sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Men klockan halv två i Björkeby har vi innebandy match mot Ekerö, vi ska typ snurra runt på positioner 8| Så jag kanske spelar typ back, jag brukar spela center. Men jaja, ha en bra söndag!
Pözzz, /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0