bio!<3

Hejsan...
Idag hade vi träning skit kul. stog imål de gick som de gick både bra och dårligt (a). Efter träningen drog jag hem till Hellan. För att mamma är i uppsala och tittar på Simons match. Aja skit i honom ahhah skoja men sen efter träningen åkte jag ju hem ti hellan, sen skulle vi på bio och se Alvin och gänget 2 den värkade skit bra, men alla biljeter va slut så jag och hellan fick se göta kanal 3 ja trode den skulle vara bättre men den va bra, jag rekomenderar den ändå... Aja nu sitter ja hos hellan vid datan och ska snart hem tror jag eller inte snrat men klockan nio typ... Men sen ska jag nog packa till storvreta imorron. Jag hinner inte skriva när jag är i storvreta. Men efter blir de bloggande massor me bloggande...
Men nu har jag lite ont i huvudet så ja orkar inte skriva mer. De här får räcka för den här gången. Men önska mig lycka till. Jag hoppas vi kommer långt. Förra året kom vi till final i 96 serien men förlorade tyvärr finalen:( Aja hoppas de iallafall går bättre det här året!<3
Aja Pussar och Kraamar//En liten pirrig sofie:P<3
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0