ingen rybrik<3

Hejsan bloggen!<3
Hade bara lust att lägga in ett inlägg. Men jag skrev fel i förra nlägget för de ska stå träningsmatc/träning istället menmen ni kaske fattar. Aja jag är fortfarande me Hellan, Vi ska snart på träningsmatchen.. Men imorron vet jag inte vad jag ska göra förrutom träning, skojjigt. Men sen vet jag inte vad jag ska göra typ packa inför storvreta men ja får se om jag hittar på något kul. Aja vet inte vad jag ska skriva.OJJ juste höllde på att glömma att jag fick min julklapp av hellsisen idag den va jätte fin de va först ett duchkräm och sen ett hjärta. Jätte gulligt! taack hellan!<33 ajja
Ska fortsätta chatta och nu pallar hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0