Igår och idag

Hejsan alla,

Jag hann tyvärr inte att blogga igår, har inte ngn tid till de "/ Jag kommer inte blogga så jätte mycket, inte för att jag har gjort de men jag kommer inte hinna. Träning nästan varje dag..

Men iallfall, igår så spelade vi ib match mot Ackers, de blev vinst me 3-1. Alla spelade vääldigt bra igår! :) Aja, efter de så drog jag me Sandra hem. Vi åt och duschade, sen åkte vi och kollade på hennes brorsas match. Sen drog till Sandra igen, gjorde typ inget speciellt. Sen åkte vi och kollade på AIK-Västerås. AIK förlorade me 2-3. Det var min dag igår, innebandy x3, kulkul!

Idag: Skola från 9.05 till 16.05 (-.-) Sen fotbolls träning 17.30 till 19.00. Sen typ hem och duscha och tv..

De va allt från mej idag, för ni ser ju hur min dag kommer se ut så har ingen tid till bloggen mer idag. Ha de bra allihopa! Puusss Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0