Konstig mobil:S<3

Hejsan!
Dagen började som vanligt och sutade som vanligt alltså ingenting speciellt hände. Åkte hem me Hellan och Emma Idag men Emma gick hem till sig. Ja och Hellan drog då hem till mig. Vi gjorde matteläxan och snackade lite. Har en"ny" mobil eller min brorsas mobil för min är helt dampig de går fan ingenting, den bara hackar och grejer så ska ha den här ett tag. (om ja skriver vem till  ngn så vet jag säkert vem de är bara att vissa nummer sparas inte:( menmen.Imorron blir de ju innebandy träning JIPPI!.(a). Har ingenting att skriva om. Bara att jag GILLAR HONOM!. hehe:P lite smått kär kanske inte smått men massor med kärlek till honom:P.
Har värkligen ingenting att göra:P.
Just nu: sms:ar, datan Pusshej//S´kärleken vänder MABY BABY:P<3


Va bara tvungen. ÄLSKAR DIG CLARA:P<3

Kommentarer
Postat av: Mattias

hej shit vilken fin blogg du har! hur är läget idag? =)

2010-01-19 @ 21:21:47
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Postat av: C '/

näääääämen guud vilken gammal bild x)

älskar er emma och sofii :D<3333

2010-01-21 @ 10:10:32
URL: http://clarasandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0