länge sen.

hejsan
Jag vet att de va et tag sen, men jag har fullt upp hela tiden...
Massa innebandy fotboll och kompisar o grejer. Men idag efter skolan drog ja o ngr kompisar hem till dea de va : jag , dea, Böhrens,Emmag,Linus, och hellan. Rätt nice faktist, Men riktigt mysigt va de:P Sen drog ja o EmmaG hem:P.  Vi slutade kvart över tolt alltså efter språket. Aja nu sitter ja viddatan. Ska snart åka hem ti pappa, Tar me mig datan. Ska försöka börja skriva lite mer om de går. Men har så mycket. Om jag har tid så kan jag:P.
Men jag tror jag måste börja packa för att jag ska till pappa om en timme och måste såklart ha me mig allt Ofc) Aja Pusshej//S´Gustafsson. Måste bara säga ÄR KÄÄÄÄÄR!<3

Kommentarer
Postat av: Tora [fotoblogg]

Haha lilla Sofie ;D <3

2010-01-15 @ 08:41:12
URL: http://tpics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0