Rubrik?

Asso förlåt för skit dålig uppdatering, har inte tid + att jag inte har orkat.

Jag har inte orkat för att jag har vart trött efter alla träningar och allt och min tid, jaa, den rinner bara iväg. träning 6 dagar i veckan och den ända dagen man har ledigt kanske man tränar me F96.
Aja, skit samma. Idag så va jag i skolan som vanligt. På idrotten hade vi innebandy, naaajjjiz ;) Vi fick vara ett tjejlag, och vi ägde alllllllaaa! Vann typ alla matcher, höhö not. Men vi vann faktískt en av tre x) Efter skolan åkte jag hem och bytte om och pluggade lite. Har ju typ 100 läxer per vecka -,- Sen efter de hade jag innebandyträning med F96. Efter de duschade jag och sen åt jag toastar (stavning?) Nu sitter jag framför tv, data, mobil. Då är allt som vanligt dåe ;) Imorgon är de innebandy träning, torsdag fotbolls träning, fredag, innebandy träning, lördag innebandy träning/fotbollsträning, söndag innebandy träning. Aah, och nu vet ni typ vad jag ska göra i en vecka. Träning, träning, träning, träning, träning typ hela tiden! Kul men jobbigt. Ska dra nu, tjaaaaao!
/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0