Sandra & Emma U

Tjaaao,
har vart en hel dag med Sandra & Emma U. Ruligt! Vi sov hos Emma från igår till idag. Igår kollade vi på en skit läskig och då menar jag skit läskig. Den heter Barnhemmet. Haha, jag och Sandra skrek jätte mycket. Emma hade redan sett den så hon visste redan var de handlade om. Men iallafall skit läskig. Är egentligen rekomenderad från 15 år, men whatever ;) Ulrika (Emmas mamma) väckte oss kvart över åtta. Vi låg kvar i sängen lite och sen bytte vi om och åt frukost. Sen var de dags för fotbollsträning! :) Efter de drog jag och Sandra hem till Emma igen och duschade och så. Sen drog vi till Spånga station och satte oss på tåget mot Stockholms Central. Vi gick av där och gick till stan sen. I stan shoppade vi lite. Jag köpte ett par byxor, en innebandy linda och en present till Emma O (kan ju inte berätta va de är, hon kanske läser ;). Och sen köpte jag fanta. Köpte inte så mycket faktiskt, de va bra gjort av mej! Men sen typ runt halv fem gick jag och Sandra tbx till Centralen och tog tåget hem. Emma skulle stanna kvar och vänta på sina föräldar, dom skulle på bio och sen gå ut och käka typ.
Sandra åkte hem för typ tjugo minuter sen. Och nu sitter jag här och bara tar de lite lugnt. Imorron är de två innebandy matcher, en mot Kungsängen och en mot Ackers. Har inget mer att skriva nu.
Hare gött! / Emma Ibnörden Gustafsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0