sjuk ^^

Hejsan och förlåt för en dårlig uppdatering. Men nu är sofie tillbaka...Men igår va jag me Elina, Skojjigt. Vi satt vid datan. Sen gjorde vi ingenting annat. Idag vaknade jag me huvudvärk och hals ont och såklart jätte snuvig. Aja då skackade jag sms till Hellan och Emma (bloggdelaren). Då va tydligen EmmaG oxå sjuk. Hon hade jätte ont i huvudet skrev hon.
Nu sitter jag vid datan och har ont här och där,(skit jobbigt). Men de här är iaf första dagen jag är sjuk i hela 6an, Jag vet inte vad jag ska skriva.
Snart måste jag äta frukost/lunch. Men de är lite sent för att klockan är 12:15...:P
A men idag ska jag städa undan i köket(kanske får pengar av mamma?):P Sen ska jag nog vila och chilla. Jag tror inte att de blir någon träning iallafall:( ja vill men jag tror att de blir ett "nej" av mamma för om jag låter så här så blir de deffenetift ett "nej" med stora bokstäver. Om de får komma ifrån rätt käft.
Men nu måste jag gå och äta min frukost/lunch.
De kanske kommer ett inlägg idag igen:P
Aja Pusshej/S´



Bara mina små älsklingar. Frida och Stammpiiis:P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0