skol-cup imorron!

Helloj!
Idag har jag variti skolan, de har varit en vanlig dag!. Efter de hade jag och Emma brottom eftersom vi skulle på träning, jag hade en kvart på mig att byta om så jag hann inte äta. Nu har jag kommit hem ifrån träningen och ska ära kyckling och bakpotatis muummsiigt!. Sen ska jag nog hoppa in i duchen och sitta vid datan och kanske glo på tv:e en stund. Imorron ska jag och min tjej klass spela en cup. Först spelar killarna i våran klass sen spelar tjejerna 10 minuter och sen killarna och sist tjejerna 10 minuter. de ska bli skit kul. Om vi vinner ska vi spela mot en kompis i vårat fotbollslag. Och om vi vinner hela alltet så får vi träffa landslaget,(niiice;). Men cupen spelas i hela sverige. Så önska oss lycka till. Men nu måste jag sticka, Skriver hur de går imorron hoppas ja:P. Men Tjaaao. Puss på allt folk//s´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0